Modalitati de transport
Transportul tuturor produselor achizitionate prin intermediul www.laptopgarage.ro se realizeaza prin intermediul unor firme specializate de curierat rapid si anume: Fan Curier, Urgent Curier, Bookurier, Gls Curier.
Termene de livrare
Termenele de livrare difera in functie de localitatea/orasul/comuna in care trebuie sa ajunga produsul comandat.
Pentru orasele si localitatile principale termenul de livrare este de 24 ore.
Pentru localitati si comune/sate secundare termenul de livrare poate fi de pana la 72 ore.
Comenzile efectuate in intervalul Vineri (dupa orele 16:30) - Duminica (toata ziua) vor fi procesate luni si se vor livra incepand cu ziua de marti a saptamanii urmatoare.
Termenele de livrare pot varia in functie de conditiile meteo, sarbatatori legale sau alte urgente nepravazute si depind exclusiv de societatea de curierat care efectueaza livrarea.
Observatie
- pentru produsele a caror contravaloare se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de dumneavoastra a ajuns in contul nostru.
Ridicare de la sediu
Ridicarea produselor se poate face personal de catre client de la sediul nostru din Bucuresti. Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 8:00 si 18:00.
Vizita clientului la sediu se face numai cu programare prealabila in urma contactarii unui operator sau sunand la unul dintre telefoanele afisate. In aceasta situatie clientul are posibilitatea de a testa produsul inainte de cumparare.
GARANTII
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003 "In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata".
Toate produsele comercializate de magazinul online www.laptopgarage.ro sunt noi, cu garantie nationala sau internationala (exceptie facand produsele de tip resigilate/refurbished).
Termenele de garantie sunt specificate pe pagina fiecarui produs prezentat pe site si pot diferi in functie de tipul produsului sau serviciului.Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie.
Garantia acopera transportul produselor catre si inapoi de la service-ul autorizat sau centrul de colectare insa nu acopera si asigurarea produselor. In cazul in care se dorestea asigurarea produselor, acest lucru se va face de catre client.Costurile de transport vor fi suportate doar in cazul in care solicitarile sunt fondate; in cazul in care produsele nu prezinta nici un defect sau se incadreaza intr-una din situatiile mai jos prezentate, costurile de transport vor fi suportate de catre client. Se recomanda utilizarea produselor conform indicatiilor de utilizare inscrise in manualul de utilizare al produsului.
Situatiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garantiei:
- defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare.
- deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi.
- interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator.
- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie.
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale.
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.
REMEDIEREA PRODUSELOR IN PERIOADA DE GARANTIE
Produsele se pot aduce de catre client la sediile noastre sau direct catre centrele de service ale distribuitorilor autorizati (verificati certificatul de garantie).
Produsele se pot trimite catre noi NUMAI prin firmele de curierat rapid Fan Courier sau Cargus cu plata taxelor de transport la destinatar (laptopgarage,ro) - fara asigurare sau valoare declarata. Daca se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate de client. De asemenea, coletul se va trimite fara ramburs. Va rugam NU expediati coletele catre noi prin POSTA ROMANA! Acestea NU vor fi ridicate de catre firma noastra de la oficiile postale. Se pot expedia si prin alti curieri dar numai in sistem de livrare door to door si cu plata transportului de catre expeditor.
Produsele trimise prin curier vor trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii:- coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine pentru a nu suferi nici un fel de avarie pe durata transportului, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului.
.Durata de remediere a produselor in perioada de garantie poate varia in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor in stoc sau la comanda. Termenul maxim de rezolvare a oricarei situatii de service este de maxim 15 zile. Totusi, la aceste termene pot aparea intarzieri datorate tertilor (producator, distribuitor sau curier) insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul clientului. Dupa remedierea/inlocuirea produsului dupa caz, clientul va fi imediat instiintat telefonic sau prin e-mail cu privire la aceasta situatie.
In cazul certificatelor de garantie emise direct de producatori, bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificatul de garantie primit odata cu produsul. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia marfii pe adresa office@laptopgarage.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
RETURNAREA PRODUSELOR
Orice produs achizitionat de pe site-ul www.laptopgarage.ro poate fi returnat in termen de maxim 15 zile de la data receptiei fara invocarea vreunui motiv conform Ordonantei de Urgenta numarul 34/2014.
Cheltuielile de returnare sunt suportate integral de catre cumparator/client. Produsele se pot trimite catre noi NUMAI prin firmele de curierat rapid in sistem de livrare door to door cu plata taxelor de transport la cumparator/client. Daca se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate tot de catre client. De asemenea, coletul se va trimite fara ramburs. Va rugam NU expediati coletele catre noi prin POSTA ROMANA!
Produsele care sunt returnate in termen de maxim 15 zile de la data achizitiei trebuie sa respecte obligatoriu urmatoarele conditii:
Produsul returnat trebuie sa fie exact in aceeasi stare in care a fost primit (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele si sigiliile intacte si toate documentele care l-au insotit). Nu se accepta returul produselor asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate, care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice.
Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la returnarea produselor trebuie returnate si cadourile respective.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea acestora, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse sunt acceptate ca retur doar daca sunt sigilate.
Produsele care sunt insotite si de o componenta software se pot returna numai daca sunt aduse la starea initiala din punct de vedere software. Nu se poate returna niciunul din aceste produse daca s-au dezinstalat sau au suferit modificari sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.
Nu se pot returna produsele care au fost aduse pe "comanda speciala" (comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans de 50% din valoarea totala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie comanda speciala.)
Date returnare
Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform datelor de aici:
Str. Sfantul Niceta, nr.6, sector 2 , Bucuresti
SC Emporis Networks SRL(laptopgarage.ro)- Departament Service & Retur
Telefon : 0731.527.867 E-mail: office@laptopgarage.ro
Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid in sistem door to door. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenti se efectueaza NUMAI PRIN TRANSFER BANCAR in contul clientului persoana fizica sau juridica indiferent de modalitatea de plata initiala.